Wizyta w showroomie Anataka


30 listopada 2012 w Łodzi obył się Dzień Otwarty marki Anataka, której produkty od niedawna możecie znaleźć również na Domodi. Do showroomu marki wybrała się Natalia, jedna z naszych najbardziej aktywnych użytkowniczek znana jako Candywatch, która od niedawna jest również blogerką (serdecznie zapraszamy na jej prywatnego bloga www.mycandywatch.blogspot.com).


Prezentacja aktualnej, jesienno-zimowej, oraz wiosenno-letniej kolekcji Anataka odbyła się w apartamencie na zamkniętym osiedlu na obrzeżach Łodzi. W kameralnej i rodzinnej wręcz atmosferze nie brakowało niespodzianek: „Wchodzę i w tym momencie czeka na mnie niecodzienna niespodzianka jak na tego typu miejsce- witają mnie dwa, ogromne psy! Przesympatyczne, gościnne i radosne…” – relacjonuje Natalia. Głównym celem wizyty w showroomie było jednak zapoznanie się z marką oraz jej produktami. „Ubrania porozwieszane równo na wieszakach, ułożone kolorystycznie, według kolekcji. Jedne pochodzą z najnowszej, jesienno-zimowej, inne z wiosenno- letniej. Wita mnie pani Anna Banasiak, jak się później dowiaduję, pomysłodawczyni marki Monnari i twórczyni Anataki.  

Jak informuje mnie notatka prasowaAnna Banasiak postanowiła stworzyć markę, która pozwoli kobietom pokazać różne oblicza ich osobowości w trakcie dnia, tygodnia i roku.Konfrontuję to zdanie z rzeczywistością i stwierdzam, że ubrania Anataki są interesujące, przeznaczone zarówno dla kobiet młodych, jak i tych starszych. (…)W showroomie mogę również zapoznać się z ofertą dodatków, obejrzeć piękne, jedwabne szale, biżuterię -  zarówno tę bardziej klasyczną, jak i bardziej ekstrawagancką oraz torebki- przez kopertówki po przepastne worki.  Wszystkie ubrania wykonane są z tkanin włoskich, bądź tych dostępnych na polskim rynku, Anataka dba więc o najdrobniejszy szczegół. (…)Każdy zakup pakowany jest w piękne, stylowe czarno- miedziane pudełka, które otoczone są bibułką, a do każdej przesyłki dołączony jest prezent w postaci broszki, zakładki do książki i słodkiej niespodzianki, jaką jest krówka z logo firmy.” – kontynuuje nasza wysłanniczka.

Zdjęcia: Natalia Mocek
Poniżej przedstawiamy również klika zdjęć z materiałów prasowych marki:


0 komentarze :

Prześlij komentarz