Raport: Polskie marki odzieżowe w mediach społecznościowych

Domodi.pl, największy internetowy pasaż odzieżowy wraz z Brand24 - platformą służącą do monitoringu sieci społecznościowych i Ideacto - jedną z najskuteczniejszych agencji interaktywnych w Polsce opracował raport obrazujący popularność polskich marek odzieżowych w przestrzeni mediów społecznościowych. 

Adresatem raportu są przede wszystkim małe i średnie firmy działające w branży odzieżowej i związanej z modą, agencje kreatywne i interaktywne, marketerzy oraz osoby zainteresowane tematyką mediów społecznościowych, które na podstawie raportu będą mogły porównać popularność marek i ekspansję poszczególnych kanałów dystrybucji informacji z wynikami pionierów, a także skorzystać z wiedzy i doświadczenia najskuteczniejszych graczy e-commerce i e-marketingu w Polsce i Europie.

Raport zawiera trzy części: wypowiedzi ekspertów o potencjale i metodach komunikacji SM, raport z monitoringu najpopularniejszych polskich marek odzieżowych w tym Reserved, Solar, Monnari i wiele innych oraz "Poradnik Dobrych Praktyk" w komunikacji z klientami, będący lapidarnym kompendium najważniejszych informacji i wniosków zebranych w trakcie analizy i wywiadów z ekspertami.

Największą część raportu poświęcono wielogłosowemu wywiadowi przeprowadzanemu wśród 12 ekspertów e-commerce i e-marketingu. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się między innymi przedstawiciele takich marek odzieżowych jak: AnswearStilago (jednego z największych w Europie klubów zakupowych), Sarenza.pl (jednego z największych w Europie odzieżowych sklepów internetowych). Cennych wskazówek udzielają także: Barbara Żbik - PR Manager Grupy Onet, Wojciech Szmidt, współwłaściciel sklepu Butyk.pl, drugiej najbardziej interaktywnej marki odzieżowej na Facebook.com po Allegro, Mateusz Miernikowski, właściciel agencji interaktywnej Konceptika, obsługującej komunikację w social mediach m.in. PlayStation i Grupy Żywiec i Tomasz Karwatka - prezes Grupy Divante optymalizującej kanały komunikacji i srzedaży m.in dla Intymna.pl i wydawnictwa AGORA.

Eksperci wskazują Facebook jako najbardziej eksploatowany serwis społecznościowy, reprezentujący największy zasięg przy relatywnie niskich kosztach dotarcia do klienta, co potwierdza analiza wzmianek, jednak przyszłość komunikacji w mediach społecznościowych dedykują serwisowi YouTube. Dlaczego i jaką komunikację zalecają? Dowiedzą się państwo z niniejszego raportu.

Raport został zamieszczony w wersji on-line pod adresem: http://domodi.pl/raport
Wersja do druku dostępna jest na stronie www raportu oraz bezpośrednio pod adresem: http://domodi.pl/raport-marki-odziezowe-w-mediach-spolecznosciowych.pdf


Na państwa pytania związane z raportem czekamy pod adresem email domodi(at)domodi.pl.

0 komentarze :

Prześlij komentarz