TATUUM jesień 2013 - wywiad

Światło dzienne ujrzała właśnie sesja zdjęciowa promująca najnowszą kolekcję marki Tatuum. Postanowiliśmy porozmawiać zatem z panią Justyną Kościuk, PR Manager marki, o tym jakie inspiracje towarzyszyły powstawaniu nowych projektów, do kogo skierowane są projekty Tatuum oraz które elementy kolekcji podobają jej się najbardziej. 

Domodi: Jak w kilku zdaniach opisałaby Pani najnowszą, jesienno-zimową kolekcję Tatuum? Jakie inspiracje towarzyszyły projektantom przy jej tworzeniu?

Justyna Kościuk: TATUUM ceni powściągliwość swoich klientek, ale najskromniejsza nawet kobieta zawsze chce być modna. Dlatego w najnowszej kolekcji marki znajdują się najważniejsze kolory sezonu - teraz schłodzone i nieco elektryczne: kobalt, zieleń, bordo oraz niezwykle kobiece i energetyczne: amarant, limonka i czerwień. Hit sezonu, czyli zestawienie czerwieni z czernią to główny motyw kolekcji zimowo – sylwestrowej. Krój i styl ubrań też zgodny jest z najnowszymi trendami: wracają do łask ubrania przypominające modele z modnych teraz lat 90., spódnice o linii A sięgające łydek, kurtki swobodnie opływające ciało. Niemniej to, co najważniejsze dla klientów TATUUM to prostota. W jesiennej kolekcji nie mogło zabraknąć więc klasycznych koszul, żakietów, ołówkowych spódnic, sportowych płaszczy a na chłodniejsze dni: puchówek i wełnianych kurtek. W ofercie firmy jest wszystko, czego potrzebuje mieszkaniec wielkiego miasta –  w TATUUM mogą ubrać się także faceci – gdy nie musi być "pod krawatem". Kobieta TATUUM, nawet na uroczyste okazje wybiera modele stylowe i eleganckie ale takie, w których, dzięki wykorzystaniu elastycznych tkanin (nawet błyszczących) może poczuć się swobodnie i na luzie. Niekiedy jedyną ozdobą wyjątkowo prostych w kroju ubrań są projektowane w pracowniach marki druki na tkaninach. Tej jesieni inspirowane strukturą tkanin, motywami etnicznymi, popularną wciąż geometrią i oczywiście pasy oraz krata, bez których chyba nikt nie może się teraz obejść.

Domodi: Z myślą o jakiej kobiecie /mężczyźnie są tworzone kolekcje Państwa marki?

Justyna Kościuk: TATUUM to marka odzieżowa dedykująca swoje produkty osobom ceniącym wysoką jakość, uniwersalne wzornictwo i naturalne tkaniny. Kolekcje Tatuum powstają z pasji do mody. Skierowane są do kobiet i mężczyzn, aktywnych zawodowo. Mieszkańców dużych miast, którzy poszukują ubrań prostych i jednocześnie funkcjonalnych, przede wszystkim pozwalających wyrazić siebie.

Domodi: Ulubiony produkt z bieżącej kolekcji, który poleciłaby Pani szczególnie swoim przyjaciółkom i userkom Domodi?

Justyna Kościuk: Moim faworytem tej kolekcji jest granatowy sweter Seticom. Prosty, elegancki, przyjemny w dotyku. Uwielbiam także wszystkie wzorzyste sukienki i koszule.

Domodi: Zdecydowali się Państwo na wspólne działania z Domodi.pl - czy jest to Państwa pierwsza tego typu współpraca z serwisem typu social-commerce?

Justyna Kościuk: Nie jest to nasza pierwsza tego typu kooperacja. Współpracowaliśmy również z innymi platformami social –commerce skupiającej i aktywującej społeczność do zabawy modą, w tym naszymi produktami.  

Domodi: Jaki jest Państwa stosunek do promowania marki w portalach społecznościowych?

Justyna Kościuk: Portale społecznościowe są dla nas ważnym medium w komunikacji z klientami, które dają nam możliwość dialogu z nimi w czasie rzeczywistym. Z komentarzy użytkowników możemy uzyskać cenne dla nas informacje o potrzebach i preferencjach naszych obecnych i przyszłych klientów. Dodatkowo możemy w krótkim czasie dotrzeć do dużej liczby użytkowników z informacją dotycząca nowej kolekcji, produktów i promocji.

Dziękujemy za rozmowę!

fot. materiały prasowe Tatuum

0 komentarze :

Prześlij komentarz