Mustache - niezależni młodzi projektanci dostępni w jednym miejscu






Domodi: Mustache od zawsze stawiał sobie za misje promowanie i wspieranie tego co ciekawe i jeszcze nieodkryte. Jesteście marką, która szuka nowych, młodych projektantów, czym kierujecie się przy ich wyborze? Czy każdy młody projektant może tworzyć i sprzedawać swoje kolekcje na Waszej stronie? 

Mustache: Naszym gustem i własnym przeczuciem co jest dobre a co nie. Tak wiemy, brzmi to strasznie, jednakże po latach doświadczenia w prowadzeniu modowych targów Mustache: Yard Sale zauważyliśmy co się sprzedaje i budzi zainteresowanie klientów. Sami też jesteśmy bacznymi obserwatorami życia modowego. To wszystko składa się na przekonanie, że jesteśmy w stanie skutecznie wyłuskać ciekawych projektantów.

Domodi: Waszą dewizą jest Przeciwstawić się utartym schematom, że Londyn, Paryż i Berlin są najlepsze na świecie, a Warszawa nudna. Czy podtrzymujecie tą dewizę i uważacie, że Warszawa może dorównywać do stolic mody?

Mustache: Pewnie, że może. Wiadomo, na wszystko potrzeba mnóstwo czasu ale chęć dogonienia zachodniej Europy nas niezwykle mobilizuje. Wystarczy spojrzeć jak urósł w ostatnim czasie rynek mody niezależnej w Polsce. W ciągu 5 lat o kilkaset procent. Jakość projektów i produktów również. Już nie dziwią polskie stoiska na międzynarodowych targach modowych w Berlinie. Niektóre marki są dostępne w światowych multibrandach czy concept storach w najdalszej Azji.


Domodi: Jak w kilku zdaniach opisalibyście najnowsze poczynania Waszych projektantów?

Mustache: Widać zdecydowany projekt w krojach. Każda kolekcja jest coraz bardziej dojrzała i zarazem coraz odważniejsza. Coraz więcej widać też różnorodności w inspiracjach i stylu. Śmiało mogę powiedzieć, że z dumą możemy nosić metkę made in Poland.

Domodi: Jaka kobieta/mężczyzna może znaleźć inspiracje na Waszej stronie?

Mustache: Chcemy oferować produkty możliwie dla wszystkich. Nie chcemy się dzielić na jakieś konkretne style.
Największą grupę odwiedzającą nasz sklep stanowią ludzie młodzi, dobrze sytuowani w wieku 18-35 lat, poszukujący własnego, bezkompromisowego stylu. Często powiązani z różnymi miejskimi czy kulturalnymi inicjatywami, są oni najczęściej stałymi bywalcami wydarzeń kulturalno-modowych mających miejsce na terenie całego kraju. Są to głównie osoby, które przywiązują duż̇ą uwagę do formy, jaką przybiera ich codzienność, dbając o każdy jej szczegół.
Domodi: Ulubiony produkt z bieżącej kolekcji, który polecielibyście szczególnie użytkowniczkom Domodi?

Mustache: Szczególnie do gustu przypadły nam ostatnio projekty: Gosi Strojek, marki By Orianne oraz subtelne i delikatne ubrania BasicStation 



Domodi: Zdecydowaliście się na wspólne działania z Domodi.pl - czy jest to Wasza pierwsza tego typu współpraca z serwisem typu social-commerce?


Mustache: Dopiero zaczynamy naszą przygodę z e-commerce i różnymi kanałami promocji. Domodi.pl od początku wydawał nam się świetnym partnerem, który zkatalizowałby naszą drogę na szczyt. 


0 komentarze :

Prześlij komentarz