Letnie hity i premierowe pokazy kolekcji na Wrocław Fashion Meeting

Najświeższe letnie i zimowe trendy na jednym wybiegu, zakupy w butikach ponad 100 projektantów i marek oraz premierowe pokazy mody kolekcji damskich, męskich i dziecięcych. Czerwcowa edycja Wrocław Fashion Meeting (www.fashionmeeting.pl) obfitowała w stylowe atrakcje dla wszystkich, którzy w drugi weekend czerwca odwiedzili Klub Biznesowy Stadionu Wrocław.

 

Czwarta edycja Wrocław Fashion Meeting potwierdziła potencjał największego modowego wydarzenia na Dolnym Śląsku. Na wybiegu pojawiły się zarówno kolekcje letnie jak i prezentujące trendy na nadchodzący sezon jesień/zima. Zaprezentowanych zostało 25 kolekcji, a w strefie zakupów ponad 100 marek z całej Polski. W pokazach zadebiutowały również najmłodsze modelki i modele prezentujący kolekcje dziecięce. Modzie dla najmłodszych poświęcono osobny pokaz oraz strefę zakupową „KIDS Fashion”, skupiającą wystawców tworzących dziecięce ubrania, buty i akcesoria.

Tegoroczne pokazy zachwyciły różnorodnością stylów i estetyk – od klasyki w wydaniu duetu UFUFU po awangardę w stylu retro-science fiction Miyabi Design. Projektantki marki Herzlich Wilkommen zaproponowały nowoczesną kolekcję w duchu techno, zdominowaną przez wzór kraty z papieru milimetrowego. Marka Roh’an zabrała gości do świata mroku dzięki kolekcji Raven, w której wzrok przykuwały obszerne kaptury zmieniające się w peleryny, długie kamizelki i kombinezony. Jarosław Ewert przeniósł zebranych w niedaleką przyszłość kolekcją na nadchodzący sezon jesień/zima, zdominowaną przez obszerne płaszcze, pikowane bluzy oraz kurtki z fantazyjnie drapowanymi kołnierzami. Podczas pokazu niemieckiej marki P|AGE zamykającego wieczorny blok pokazów „Wielka Gala Fashion Meeting” zgromadzeni uczestnicy mogli zobaczyć klasyczne koktajlówki z nietypowo wykończonymi dekoltami.
 Oficjalnym kreatorem makijaży do pokazów była Manufaktura Urody Katarzyna Fitrzyk, natomiast o fryzury zadbali specjaliści z salonu Hair by Luke – Luke Sienko. Partnerem pokazów mody i sponsorem 4. edycji Wrocław Fashion Meeting była firma KARI oferująca buty oraz modne dodatki.

W strefie zakupowej coś dla siebie mogli znaleźć fani klasyki, stylu glamour, minimalizmu i awangardowych stylizacji. Grono wystawców, wśród których znaleźli się między innymi Gavel, Basic Station i Mr. Gugu & Miss Go, dobrze znani gościom WFM, uzupełniły projekty między innymi marki MUSES stworzonej przez piosenkarkę, tancerkę i aktorkę Nataszę Urbańską.

Modna niedziela rozpoczęła się od atrakcji dla najmłodszych. Na wybiegu Wrocław Fashion Meeting po raz pierwszy pojawiły się kolekcje dziecięce, a stroje małych modeli i modelek były inspirowane „dorosłą” modą. Podczas pokazów można było zobaczyć marynarki i żakiety w wersji mini, spódniczki podszyte tiulem czy dresowe zestawy casualowe ozdobione pięknymi, barwnymi nadrukami retro zaprezentowane przez markę Agnieszka Lisiewicz Young.

Tego samego dnia w szranki stanęli miłośnicy mody biorący udział w konkursie „Stylowy Wrocław”. Twórcy najlepszy sylwetek mogli zaprezentować swoje zestawy na wybiegu, a ich oceną zajęło się uznane jury. Nagroda główna, czyli weekend za kierownicą zatankowanego do pełna VOLVO, powędrowała do Marleny Piękoś. Nagrodę główną ufundował sponsor WFM – salon INTER-CAR Bielany, a samochody marki VOLVO były prezentowane we wnętrzach Klubu Biznesowego Stadionu Wrocław przez cały modowy weekend.

Zwieńczeniem 4. edycji Wrocław Fashion Meeting był „Pokaz Finałowy”, podczas którego swoją kolekcję zaprezentowała uczestniczka pierwszej polskiej edycji programu „Project Runway” – Milita Nikonorow. Obok niej na wybiegu pojawiły się projekty innych młodych gwiazd polskiej mody, między innymi Aleksandry Markowskiej i Basi Olearki.

Przez cały modowy weekend goście mogli korzystać z konsultacji specjalistów od urody i wizażu, stylistów, fryzjerów oferowanych w „Strefie Piękna”, a także próbować napojów i przysmaków w „Strefie Modnych Smaków”. Na uczestników czekały także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, ufundowanymi przez Dolnośląskie Centrum Filmowe, Wyspę Piękna Gabinet Kosmetyki Francuskiej z Wrocławia, Ana Collection, Oriflame, Wromantic Festival, Madisso, INTER-CAR Bielany i organizatorów Wrocław Fashion Meeting. Aby uchronić gości od zakupowej rutyny, na uczestników czekało 1500 upominków – żeli pod prysznic ufundowanych przez Original Source – sponsora wydarzenia.

Wrocław Fashion Meeting „czerwiec 2014” to już czwarta edycja wydarzenia organizowanego przez agencję marketingowo-eventową Sequence. Jedna z największych imprez modowych w kraju jest doskonałą okazją do poznania najświeższych trendów w interpretacji projektantów oraz zrobienia unikalnych zakupów w tymczasowych butikach.



Sponsorzy: INTER-CAR Bielany, Original Source, KARI

Sponsorzy nagród: INTER-CAR, Original Source, Dolnośląskie Centrum Filmowe, Wirtualna Polska, Wyspa Piękna Gabinet Kosmetyki Francuskiej, Ana Collection, Oriflame, Madisso, Wromantic Festival

Partnerzy: Stadion Wrocław, WP.PL, Kobieta.wp.pl, ConceptShop.pl, Magnolia Park, IBIS BUDGET, Ticketpro, Manufaktura Urody Katarzyna Fitrzyk, Hair by Luke, eBilet.pl, Biletin.pl, B&B Hotel Wrocław Centrum, Kukoni.pl, Klub ETER, MIA Artistica, DJ Cineq, ATM System

Patronat: Wrocław – Miasto Spotkań

Patroni medialni: Instytucja Kultury Odra-Film, Dolnośląskie Centrum Filmowe, WP.PL, Kobieta.wp.pl, ConceptShop.pl, Dziennik Metro, Gazeta Wyborcza, Berliner Tageszeuting, Kimono.pl, SNOBKA, www.wroclaw.pl, Styl.fm, Businesswoman&life, Styl.pl, Glamki.pl, iWoman.pl, Hedonist Magazine, ofeminin.pl, fashionweare.com, w-spodnicy.pl, Rynek Mody, MenStream.pl, excluzive.pl, Szafa.pl, Stylistki.pl, MMWroclaw.pl, kulturaonline.pl, TuWroclaw.pl, dlastudenta.pl, feszyn.com, Domodi.pl, DaWanda.pl, Imperium Kobiet, DOLCE VITA, Miasto Kobiet


Organizator: Sequence

0 komentarze :

Prześlij komentarz