Metamorfozy z Domodi i Deichmann

Już 29 września w Warszawie, w największym showroomie w Polsce, Pomada Fashion Office, wspólnie z Deichmann Polska i trzema znanymi blogerkami odmienimy wygląd trzech laureatek konkursu "Metamorfozy z Domodi i Deichmann"



Co zrobić żeby poddać się odmianie? Aby wziąć udział w Konkursie Uczestnik ma za zadanie dodać swoją stylizację w portalu Domodi oraz opisać dlaczego powinien zostać wybrany lub
przesłać te informacje na adres metamorfozy@domodi.pl , w terminie do 14.09.2014. Do udziału w akcji zakwalifikowane zostaną 3 osoby, które zostaną poddane gruntownej metamorfozie!

Kto odpowiada za efekt końcowy? Zobaczcie sami:



Makijaż:

Fryzury:



STYLOLY


Aleksandra Marzęda swojego bloga założyła jako jedna z pierwszych, polskich blogerek. Dziś blog Styloly znajduje się w czołówce najczęściej odwiedzanych blogów związanych z modą! Duże doświadczenie oraz zachwycające stylizacje Styloly sprawiły, że najsłynniejsze, nie tylko polskie, marki chętnie angażują ją do swoich kampanii reklamowych. Styloly współpracowała m.in. z markami takim jak Apart, Douglas, Cubus, Rimmel, Venezia, Zalando, PGE czy Monnari. W evencie organizowanym przez Maybelline wystąpiła jako projektantka a w konkursie organizowanym przez Instytut Kosmetyki Nowoczesnej ESTHE jako stylistka. Obecnie Styloly bierze udział w kampanii Somersby „Friendsie”

MISS FERREIRA



Sara Ferreira, która robi karierę w iście amerykańskim stylu. Jeszcze dwa lata temu nikt nie słyszał o polonistce z Lublina, żonie Brazylijczyka, która na wysokich obcasach spaceruje z trójką dzieci po mieście, niekoniecznie gotowym na jej odważne i bardzo kobiece stylizacje. Jednak w przestrzeni internetowej jest perłą wśród blogerek modowych, podziwianą przez liczne grono czytelników, a jednocześnie rozchwytywaną przez reklamodawców i fotografów. Kilkakrotnie brała udział w eventach organizowanych przez Monnari. Została również twarzą marki DeaShop. Ponadto uczestniczyła w kampaniach dla marek ECCO i Festina.



DEYNN



Deynn czyli Marita Surma, swojego bloga założyła w 2011 roku. Już od samego początku jej styl wyróżniał się na tle innych. Zgrabne połączenia ubrań z popularnych sieciówek i secondhandów, sprawiły że blogerka w krótkim czasie zyskała grono oddanych fanów! Jej profil na facebooku obserwuje 125 tysięcy fanów, na Instagramie posiada ponad 70 tysięcy followersów! Deynn unika rozgłosu i z namysłem dobiera reklamodawców, dlatego też, nie przeczytamy o niej zbyt wiele. Jedną z większych kampanii, w której wzięła udział jest akcja promocyjna Cropp’a w której wzięła udział. Marita posiada również własną markę odzieżową oraz sklep internetowy.




0 komentarze :

Prześlij komentarz