Nowy sklep: SI-MI


Do Domodi dołączyła właśnie marka SI-MI, która uruchamia nowoczesny sklep internetowy z ofertą ponad 230 modeli ubrań i akcesoriów zaprojektowanych przez czwórkę zaproszonych do współpracy polskich projektantów, prezentuje najnowszą kampanię wizerunkową z Emilią Nawarecką w roli głównej i ogłasza KONKURS na kolejnego projektanta!


25 maja 2015 pod adresem www.si-mi.pl wystartował nowy sklep internetowy marki SI-MI. To autorski, oparty na najnowszych technologiach i innowacyjnych mechanizmach projekt, nad którym zespół SI-MI pracował przez ostatnich kilka miesięcy. Strona obfituje w różnorodne sekcje tematyczne, gdzie znaleźć można inspirujący kontent, w tym wideo, sesje, porady stylisty czy lookbook miesiąca.

Startowi platformy towarzyszy premiera kampanii wizerunkowej marki z modelką Emilią Nawarecką (Division) w roli głównej. Autorką zdjęć jest Aldona Karczmarczyk, a stylizacji Aśka Ciesielska (obie z Van Dorsen Talents).


"Emilia to jedna z najlepszych polskich modelek. Chodziła w pokazach największych światowych marek i projektantów, ma na koncie kampanie oraz sesje dla najważniejszych magazynów modowych, w tym Vogue” - powiedziała Mona Kinal, Dyrektor Kreatywna SI-MI. “Jest błyskotliwa, niezależna, dynamiczna, pełna pasji – czyli dokładnie taka jak kobieta SI-MI. W naturalny sposób pokazała nie tylko charakter naszych ubrań i ich grungowy pazur, ale też styl bycia, który promujemy, oparty na wolności – wyboru, stylizacji, wyrażania siebie”.




W sesji zobaczyć można wybrane nowości marki – w tym oryginalne kurtki bomberki, ręcznie prute swetry, skórzane szorty i kurtki, modne frędzle, jak również charakterystyczne dla SI-MI kraty, siatki oraz moro. Wszystkie ubrania powstały z najlepszej jakości tkanin, są wyraziste, a jednocześnie kobiece i seksowne.

W ofercie sklepu www.si-mi.pl znaleźć można łącznie ponad 230 modeli ubrań oraz akcesoriów. Wszystkie zaprojektowane zostały przez czwórkę polskich projektantów, których marka zaprosiła do współpracy. W gronie twórców znaleźli się: zwycięzca pierwszego modowego talent show “Projektanci na start”, miłośnik stylu grunge - Pjotr Górski, laureatka wielu konkursów modowych, przygotowująca się do obrony dyplomu w katedrze Tkaniny Ubioru na łódzkiej ASP - Michalina Szurgot oraz Natasha Dziewit, która najchętniej sięga po formy oversize, a w każdym z jej projektów widać nowoczesną kobiecość.

Do zespołu dołączył także doświadczony, słynący z niebanalnych pomysłów i doskonałych konstrukcji, wielokrotnie nagradzany współzałożyciel marki MMC - Rafał Michalak.

Nadruki na t-shirty przygotował Robert Kuta, artysta grafik, który specjalizuje się w printach, a jego nowoczesny styl i charakterystyczna wyrazista kreska doskonale wpisały się w przekaz marki. 


“Zespół projektantów zbudowaliśmy w oparciu o wyjątkowe cechy stylu każdego z twórców, ale także komplementarne względem siebie umiejętności i spojrzenie na modę, dzięki czemu udało nam sie stworzyć naprawdę wyjątkowe ubrania, a jednocześnie znacznie poszerzyć asortyment, w tym m.in. o skóry, jeans czy jedwabie” – powiedziała Mona Kinal. 

Anna Hałas-Krawczyk, CEO i Prezes Zarządu SI-MI dodała - “Chcemy przyczyniać się aktywnie do rozwoju rodzimego rynku mody – szyjemy w Polsce, stawiamy na utalentowanych twórców, ktorzy współpracując z nami zyskują promocję i cenne doświadczenie. Jednocześnie niezależnie mogą rozwijać własne marki i pracować nad autorskimi kolekcjami. Nowa strona startuje od razu w wersji polskiej i angielskiej, gdyż wierzymy, że jesteśmy w stanie z naszą bogatą ofertą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w Polsce oraz za granicą”.


Jednocześnie ze startem nowej platformy SI-MI ogłasza nabór na kolejnego projektanta. Zgłoszenia przesyłać można od 1.06 do 31.08, na adres projektant@si-mi.pl a więcej informacji na temat konkursu znaleźć można na stronie marki www.si-mi.pl/wspolpraca

“Wierzymy, iż poprzez nasz nowoczesny sklep internetowy, jak również szeroką i niebanalną ofertę połączoną z unikalną filozofią oraz wartościami marki dotrzemy do szerokiego grona odbiorców, tak w Polsce, jak i za granicą” – powiedziała Anna Hałas-Krawczyk. 

Autorką projektu graficznego strony si-mi.pl jest Jolanta Aerts, która na co dzień jest dyrektorką artystyczną w jednej z największych agencji reklamowych w Nowym Jorku. Tematyka mody stanowi jedną z głównych dziedzin, w których Jolanta się specjalizuje.


***
Informacje o marce:
SI-MI powstało w 2013 roku. To streetwearowy koktajl grunge, boho i punka, z parasolką najlepszej jakości tkanin. Powstało z myślą o kobietach, którym nikt nie mówi co mają założyć, bo wiedzą czego szukają. SI-MI to kraty, paski, skóry, jeans, moro, poprute swetry, oversizowe tshirty, multifunkcjonalne bluzy, niebanalne autorskie nadruki, niegrzeczne spódnice oraz wygodne sukienki z ciekawymi wykończeniami. SI-MI to odpowiedź na potrzeby kobiet, które dzielą naszą wizję mody wolnej od konwenansów. Nie podlegamy sezonom, nie ograniczamy się kolekcjami, a nowości pojawiają się częściej niż kolejne wydania Vogue'a. Łączymy inspirujące tendencje z niesztampowymi projektami dając odpowiedź na codzienną potrzebę modowego indywidualizmu. SI-MI po prostu wyrosło z miłości do wolności. Nie dorabiamy naszym ubraniom teorii, bo to Ty opowiadasz nimi swoją wyjątkową historię i interpretujesz je po swojemu. Można by rzec, ze superbohaterowie mają swoje super moce, a my, indywidualistki, mamy SI-MI.


0 komentarze :

Prześlij komentarz