Praca: 2 stanowiska Junior Social Media Specialist: na rynek polski i hiszpański


Tworzymy dwa serwisy, które zmieniają polski internet w zakresie mody i wyposażenia wnętrz – domodi.pl i homebook.pl. Jesteśmy od niedawna częścią Grupy Wirtualna Polska. Domodi.pl wystartowało w 2012 roku i szybko osiągnęło status największego modowego social e-commercu w Polsce, Homebook.pl w ciągu roku osiągnął to samo w wyposażeniu wnętrz. Nasze serwisy odwiedza ponad 5 mln ludzi miesięcznie.

Nasze serwisy mają ugruntowaną pozycję na rynku polskim, włoskim, francuskim, czeskim i niemieckim.  Obecnie rozpoczynamy działalność na rynku hiszpańskim (pod marką Stileo).
Posiadamy jedną z największych społeczności na polskim rynku e-commerce. Zostaliśmy wyróżnieni na oficjalnej stronie Facebook'a jako jedna z 8 polskich firm, wykorzystująca z sukcesem ich narzędzia marketingowe. Jesteśmy wielokrotnym liderem comiesięcznych, branżowych raportów Sotrendera.

Chętnych do współtworzenia naszej komunikacji w mediach społecznościowych,
zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowiska:
Junior Social Media Specialist na rynek hiszpański
oraz
Junior Social Media Specialist na rynek polski

Zadania:
Odpowiedzialność za komunikację marki w mediach społecznościowych
Tworzenie i publikowanie treści w mediach społecznościowych
Moderowanie dyskusji w mediach społecznościowych
Zapewnianie najwyższej jakości treści publikowanych przez różne kanały promocji
Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i monitorujących (Sotrender, Brand24, Facebook Insights, narzędzia własne)
Tworzenie/modyfikacja prostych grafik na potrzeby portali społecznościowych
Analiza efektywności prowadzonej komunikacji

Wymagania:
Pierwsze doświadczenia w zarządzaniu Social Media i społecznościami online
Znajomość portali społecznościowych, blogów, stron internetowych oraz narzędzi marketingowych
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu moderacji w kanałach społecznościowych
Rozumienie zagadnień z zakresu marketingu, PR-u i Social Media
Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
Umiejętność tworzenia tekstów angażujących użytkowników, tzw. „lekkie pióro”
Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
Poczucie estetyki i znajomość trendów w modzie
Znajomość Google Analytics będzie dodatkowym atutem
W przypadku odpowiedzialności za hiszpański FB - kluczowym wymogiem będzie biegła znajomość języka hiszpańskiego

Oferujemy:
Stałą współpracę w formie, którą preferujesz (kontrakt, umowa o pracę i in.) 
Atrakcyjne wynagrodzenie, ponieważ szanujemy Twoją pracę
Pakiet medyczny po 3 miesiącach pracy [enel-med]
Elastyczne godziny pracy, każdy przychodzi, o której mu pasuje
Bardzo przyjazne warunki pracy [organizujemy turnieje ping-ponga i piłkarzyków, w sezonie robimy grilla w ogrodzie, a cały rok mamy szafę pełną słodyczy i automat z napojami]
Pracę w zespole, który tworzy z sukcesem kolejną firmę z branży e-commerce

Zainteresowane stażem osoby prosimy o wysłanie dokumentów (CV wraz z LM lub inną próbką tekstu własnego autorstwa) na adres praca@domodi.pl.


6 komentarze :

  1. Kiedy można się spodziewać ogłoszenia wyników rekrutacji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rekruter kontaktuje się z wybranymi osobami :)

      Usuń
  2. Czy to ogłoszenie jest nadal aktualne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie nie, ale zachęcamy do przesyłania CV na podany adres.

      Usuń
  3. Czy teraz to ogłoszenie jest również aktualne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisaliśmy wyżej, ta oferta jest już nieaktualna.

      Usuń